Serviciul de Ambulanță Județean Argeș – concurs angajare. 2 posturi

Serviciul de Ambulanță Județean Argeș organizează concurs pentru ocuparea a 2 posturi contractuale de execuție vacante (1 post contractual de asistent medical PL-generalist din cadrul Stației centrale Pitești și 1 post de asistent medical debutant PL- generalist din cadrul Substației Mozăceni).
A. Condiții generale de participare la concurs
Pentru a ocupa un post vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 7 din Regulamentul privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice al S.A.J. Argeș nr. 14770/24.11.2022, precum și condițiile specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare:
• a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, unui stat parte la acordul privind Spațiul Economic European sau cetățenia Confederației Elvețiene;
• b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
• c) are capacitatea de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
• d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
• e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
• f) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
• g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa o funcție, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
• h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și
funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h);

B. Condiţiile specifice de participare la concurs, conform O.M.S. nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările și completările ulterioare, necesare în vederea participării la concurs şi ocupării funcției contractuale sunt:
• posesor de diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform H.G.R. nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;
• certificat de membru eliberat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România;
• aviz anual pentru autorizarea exercitării profesiei (pentru cine desfășoară activitate);
• adeverință eliberată de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România în care să fie precizată specialitatea și calitatea de membru în vederea angajării, conform Hotărârii (OAMM) nr. 35/2015 privind eliberarea Certificatului de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România însoțit de avizul anual;
• vechime: 0 ani vechime în specialitate (pentru postul contractual de asistent medical debutant PL-generalist) sau 6 luni vechime în specialitate (pentru postul contractual de asistent medical PL- generalist) ;
• condițiile specifice prevăzute în fișa postului anexată la anunțul de concurs.
C. Înscrierea la concurs
Dosarele de înscriere la concurs se depun personal la Sediul Central al Serviciului de Ambulanță Județean Argeș din Pitești, str. Dr. Ana Aslan, nr. 1, jud. Argeș- Compartimentul R.U.N.O.S. în perioada 24.10.2024 – 08.11.2024, ora 1300.
Dosarele care se depun în afara acestui interval de timp, nu vor fi acceptate.
D. Conform art. 19 al Regulamentului privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice al S.A.J. Argeș nr. 14770/24.11.2022, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs (anexa 1 la anunț);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copia certificatului de naștere;
e) copia diplomei de bacalaureat (față-verso);
f) copia diplomei de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform H.G.R. nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare; (față-verso)
g) copia certificatului de membru eliberat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România;
h) adeverință eliberată de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, în vederea angajării, conform Hotărârii nr. 35/ 2015 privind eliberarea Certificatului de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România însoțit de avizul anual;
i) copia avizului anual pentru autorizarea exercitării profesiei de asistent medical;
j) copia carnetului de muncă care să ateste vechimea în muncă și după caz în specialitate până la data de 31.12.2010 (dacă este cazul), a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă, dacă este cazul (modelul orientativ al adeverinței – anexa 2 la anunț), copie extras din baza REVISAL care să ateste vechimea în specialitate de la data de 01.01.2011;
Pentru candidații care lucrează/ au lucrat în străinătate, conform art. 15, alin. (a) din H.G. 1336/2022, dovada vechimii în muncă se va face obligatoriu prin contract de muncă însoțit de:
• documente eliberate de angajatorul străin pentru activitatea desfășurată, adeverințe care să conțină specificații clare privind vechimea în muncă
sau
• “Extras cont asigurări sociale”.
În contractul individual de muncă vor fi specificate în mod obligatoriu durata activității- data angajării și data încetării activității (dacă este cazul), funcția deținută și principalele atribuții îndeplinite. În condițiile în care contractul individual de muncă este în vigoare la data depunerii dosarului, se va anexa un document din care să reiasă că, contractul individual de muncă este în derulare. Toate aceste documente vor fi traduse la traducători autorizați, la dosar depunându-se atât documentul emis de angajator cât și traducerea în limba română;
k) certificat de cazier judiciar, sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
l) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului.Pentru candidații cu dizabilități, adeverința trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap;
m) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin (2) din Legea nr. 118/ 2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexual, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările și completările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte
categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei
persoane;
n) curriculum vitae, model comun european;
o) declarație pe proprie răspundere că actele prezentate în original și depuse în copie la dosarul de
concurs sunt conforme cu realitatea (nu sunt falsificate);
p) declarație pe proprie răspundere a candidatului că nu este cercetat/urmărit penal la data depunerii dosarului.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-g),i, și j) precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap (dacă este cazul) se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. k) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. k), anterior datei de susţinere a probei scrise. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Actele vor fi prezentate într-un dosar carton cu șină, în ordinea enumerată în anunț.
Toate documentele care au prevăzut termen de valabilitate, la data depunerii dosarului vor trebui să fie în termenul de valabilitate prevăzut de document.
Lipsa oricărui act/acte din lista mai sus menționată duce la respingerea dosarului.

A. Calendarul de desfășurare a concursului:
Nr.
crt. Activități Data și ora
1 Publicarea anunțului 24.10.2024
2 Termen limită pentru depunerea dosarelor de participare la concurs 08.11.2024, ora 1300
3 Selecția dosarelor de către membrii comisiei de concurs 11.11.2024
4 Afișarea rezultatelor selecției dosarelor 12.11.2024, ora 1000
5 Termen limită depunerea contestațiilor în urma selecției dosarelor 13.11.2024, ora 1000
6 Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 14.11.2024
7 Susținerea probei scrise 15.11.2024, ora 1100
8 Afișarea rezultatelor probei scrise 18.11.2024
9 Termen limită depunerea contestațiilor privind rezultatele probei scrise 19.11.2024, ora 1100
10 Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 20.11.2024
11 Susținerea interviului 21.11.2024, ora 1200
12 Afișarea rezultatelor la proba interviu 22.11.2024
13 Termen limită depunerea contestațiilor privind rezultatele interviului 25.11.2024, ora 1200
14 Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 26.11.2024
15 Afișarea rezultatelor finale ale concursului 27.11.2024
TEMATICĂ:

1. URGENȚE ALE APARATULUI RESPIRATOR
2. URGENȚE ALE APARATULUI CARDIO-VASCULAR
3. URGENȚE ABDOMINALE
4. URGENȚE RENALE
5. URGENȚE NEUROLOGICE
6. URGENȚE PEDIATRICE
7. URGENȚE ORL
8. URGENȚE OFTALMOLOGICE
9. URGENȚE OBSTETRICĂ-GINECOLOGIE
10. INTOXICAȚII ACUTE EXOGENE
11. TRAUMATISMELE
12. ȘOCUL
13. URGENȚE DATORATE AGENȚILOR FIZICI ȘI CHIMICI
14. PROTOCOALE DE RESUSCITARE 2015 ( Suport Vital de Bază și Defibrilarea Externă Automată la Adult; Suportul Vital de Bază Pediatric; Stopul cardiac în circumstanțe speciale; Managementul inițial al Sindroamelor Coronariene Acute)
15. LEGISLAȚIE SPECIFICĂ
16. EXERCITAREA PROFESIEI DE ASISTENT MEDICAL GENERALIST, A PROFESIEI DE MOAȘĂ ȘI A PROFESIEI DE ASISTENT MEDICAL
17. CODUL DE ETICĂ ȘI DEONTOLOGIE AL ASISTENTULUI MEDICAL GENERALIST, AL MOAȘEI ȘI AL ASISTENTULUI MEDICAL DIN ROMÂNIA
18. EFECTUAREA DE MANEVRE, MANOPERE, PROCEDURI ȘI UTILIZAREA DISPOZITIVELOR MEDICALE ÎN ASISTENȚA MEDICALĂ DE URGENȚĂ PRESPITALICEASCĂ

BIBLIOGRAFIE:

1. URGENȚE MEDICO-CHIRURGICALE – LUCREȚIA TITIRCĂ – pct 1-13
2. GHIDURILE DE RESUSCITARE 2015/ 2021 ALE CONSILIULUI EUROPEAN DE RESUSCITARE – pct.14
3. LEGEA NR. 95/2006 PRIVIND REFORMA ÎN DOMENIUL SĂNĂTĂȚII CU MODOFICĂRILE ȘI COMPLETĂRILE ULTERIOARE, TITLUL IV – SISTEMUL NAȚIONAL DE ASISTENȚĂ MEDICALĂ DE URGENȚĂ ȘI PRIM AJUTOR CALIFICAT – pct. 15
4. ORDIN MS NR. 2021/2008 PENTRU APROBAREA NORMELOR METODOLOGICE DE APLICARE ALE TITLULUI IV SISTEMUL NAȚIONAL DE URGENȚĂ ȘI PRIM AJUTOR CALIFICAT DIN LEGEA NR. 95/2006 PRIVIND REFORMA ÎN DOMENIUL SĂNĂTĂȚII – pct. 15

5. ORDIN MS NR. 1092/2006 PRIVIND STABILIREA COMPETENȚELOR ȘI ATRIBUȚIILOR ECHIPAJELOR PUBLICE DE INTERVENȚIE DE DIFERITE NIVELURI ÎN FAZA PRESPITALICEASCĂ – pct. 15
6. OUG NR. 144/2008 PRIVIND EXERCITAREA PROFESIEI DE ASISTENT MEDICAL GENERALIST, A PROFESIEI DE MOAȘĂ ȘI A PROFESIEI DE ASISTENT MEDICAL – pct. 16
7. HOTĂRÂRE NR. 2/2009 PRIVIND ADOPTAREA CODULUI DE ETICĂ ȘI DEONTOLOGIE AL ASISTENTULUI MEDICAL GENERALIST, AL MOAȘEI ȘI AL ASISTENTULUI MEDICAL DIN ROMÂNIA – pct. 17
8. ORDINUL MINISTRULUI SĂNĂTĂȚII NR. 1142/2013, PRIVIND APROBAREA PROCEDURILOR DE PRACTICĂ PENTRU ASISTENȚII MEDICALI GENERALIȘTI : CAPITOLELE 4.3; 6.3; 6.4; 6.6; 6.8; 7.1; 7.2; 7.3; 12.8; 13.5a; 16.1; 18.4 – pct. 18

Detalii suplimentare privind condițiile specifice și bibliografia/ tematica de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială www.ambulanta–arges.ro. Relații suplimentare se obțin la sediul Serviciului de Ambulanță Județean Argeș sau la numărul de telefon: 0248/285740 (int. 105) sau 0727769402.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Cristian Gentea, mesaj special

Cristian Gentea, mesaj special: „O prăznuim astăzi pe Sfânta Muceniță Filofteia de la Curtea de Argeș, cea care este model de viață și credință pentru tineri! La mulți ani celor care îi poartă numele!”

Citește mai mult...

Campanie de responsabilitate socială la Bălilești: ℝ𝕖𝕔𝕚𝕔𝕝ă𝕞, 𝕟𝕦 𝕒𝕣𝕦𝕟𝕔ă𝕞!♻️

ℝ𝕖𝕔𝕚𝕔𝕝ă𝕞, 𝕟𝕦 𝕒𝕣𝕦𝕟𝕔ă𝕞!♻️ 🏢𝗣𝗿𝗶𝗺ă𝗿𝗶𝗮 𝗖𝗼𝗺𝘂𝗻𝗲𝗶 𝗕ă𝗹𝗶𝗹𝗲ș𝘁𝗶 organizează, în cadrul parteneriatului încheiat cu grupul 𝐑𝐋𝐆 𝐛𝐲 𝐑𝐞𝐜𝐨𝐧𝐨𝐦𝐲🤝 o campanie de colectare gratuită a Deșeurilor de Echipamente Electrice și Electronice (DEEE) de pe raza comunei Bălilești ♻️ 🚮Campania se desfășoară în perioada 𝟎𝟗.𝟏𝟐.𝟐𝟎𝟐𝟒 – 𝟐𝟎.𝟏𝟐.𝟐𝟎𝟐𝟒. Deșeurile electrice și electronice pot fi aduse pe toată durata campaniei, de […]

Citește mai mult...

Mesaj special – Ion Mînzînă, președinte CJ și președintele PSD Argeș

Sfânta Filofteia, Sfânta noastră de la Curtea de Argeș, să vegheze cu pace asupra acestui popor și să ne aducă bucurie şi mângâiere! La mulți ani tuturor celor ce poartă numele Sfântuliței! Ion Mînzînă, președinte CJ și președintele PSD Argeș

Citește mai mult...
TRAFIC