
Dacia și-a prezentat rezultatele de vânzări din 2024, pentru intervalul ianuarie – iunie, confirmând o creștere mică, dar importantă, într-un an în care impactul vânzărilor slabe ale vehiculelor electrice a afectat performanțele tuturor mărcilor auto europene. Cele mai vândute modele ale Dacia, la nivel global, au fost Sandero și Duster, dar volumele lor sunt cu mult mai mari, în realitate.
Dacia Sandero a fost, ca de obicei, cel mai vândut model al mărcii, pe toate piețele pe care este prezentă marca, cu un total de 164.789 unități, în creștere cu 18.5% față de anul anterior. Volumul real vândut de Sandero a fost, însă, mult mai mare, potrivit datelor interne ale Renault, analizate de Profit.ro. Cu 175.800 unități raportate și o creștere de 11,4%, Sandero a reușit să surclaseze din nou Clio (148.268 unități, creștere de 3,9%) în vânzările grupului Renault, la nivel modnial, volumul incluzând și vânzările mașinilor cu logo Renault pe grilă.