PRIMARIA ORASULUI STEFANESTI, JUDETUL ARGES angajează
– 1 post de inspector de specialitate grad profesional II din cadrul Serviciului de Întreținere și Gospodărire Domeniul Public din aparatul de specialitate al Primarului Orașului Ștefănești, județul Argeș.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– vechime în muncă și în specialitate: minimum 6 luni;
– dinamism, organizat, calm, atitudine activă în soluționarea problemelor și realizarea sarcinilor, conduită adecvată în timpul serviciului, capacitatea de a se integra într-o echipă, de a folosi limbajul corespunzător exigenţelor care trebuie să caracterizeze documentele elaborate, disponibilitate pentru lucru în program prelungit, în condiţiile legii, deplasări în teren.
– durata timpului de lucru este de 8 ore pe zi/ 40 ore pe săptămână.
Concursul va avea loc la sediul Primăriei Orașului Ștefănești, județul Argeș, conform calendarului următor:
selecția dosarelor: în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;
proba scrisă: 27.11.2024, ora 10.00 la sediul Primăriei Orașului Ștefănești;
interviul: în termen de 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării anunțului, în perioada 06.11.2024-19.11.2024
Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Orașului Ștefănești, tel. 0248/266752, persoana de contact: Tufă Mihalcea Ana-Maria, șef Serviciu Management Resurse Umane.